היי, אני רפאל בן משה.
צלם ומנחה תהליכים דרך צילום.
אבא לנועה, אלמוג ואופק, ונשוי לליבי.
יותר משלושים שנה אני מסתכל על העולם ועל אנשים דרך עדשה.
בהתחלה חשבתי שאני מצלם אנשים.
עם השנים הבנתי: המצלמה לא רק מתעדת. היא מגלה.
אני עוזר לאנשים ולצוותים לראות את מה שכבר קיים בהם, אבל לא תמיד קל לראות לבד.
כי בכל צילום יש בחירה:
מה נכנס לפריים ומה נשאר בחוץ.
איפה שמים את הפוקוס.
מאיזו זווית בוחרים להסתכל.
אלה ביטויים שכולנו משתמשים בהם היום, אבל בשבילי הם הפכו לשיטה: “באור מלא”.
שיטה שמלמדת לראות את החיים גם בלי מצלמה.
כשרואים אחרת, מתחילים לבחור אחרת.
לצוותים ולארגונים
שמונה שנים אני מנחה צוותים דרך צילום.
מיקרוסופט, כאל, אינטל, ביטוח לאומי, משטרת ישראל, מכבי, כללית ועוד.
“הצוות בפוקוס” הוא מפגש פיתוח צוותי דרך צילום בסמארטפון, שמחבר אנשים,
מחזק תקשורת ואמון ופותח שיחות שלא תמיד נפתחות בחדרי ישיבות.
דרך צילום, בחירת תמונות ושיח מונחה, הצוות עוצר לרגע את שגרת העבודה, רואה אחד את השני אחרת,
יוצר שפה משותפת ומגלה תובנות שאפשר לקחת כבר ליום העבודה הבא.
זו חוויה נגישה, חכמה ולא טכנית, שאנשים לוקחים איתם גם אחרי שהמפגש נגמר.
לאנשים שרוצים לראות את עצמם אחרת
איזה כיף שהגעת לכאן.
כנראה שכבר הרגשת את זה.
שמשהו מבקש תנועה.
שכבר הבנת הרבה,
אבל משהו עדיין לא ממש זז.
התהליך האישי בשיטת “באור מלא” עובד דרך המצלמה, תמונות
ושיח מונחה.
הוא עוקף את הניתוח העצמי המוכר, ופותח מבט חדש על מה שחשוב באמת,
על הכוחות שכבר קיימים,
ועל הצעד הבא שנכון לקחת.
לא צריך ניסיון בצילום.
רק להביא את עצמך, עם נכונות לעצור, להתבונן ולראות אחרת.
[קרא עוד על ליווי אישי ממוקד ←]
חוויות וסדנאות צילום
ליחידים, זוגות, משפחות וקבוצות שרוצים חוויה אחרת דרך צילום.
סדנאות צילום בסמארטפון באווירה קלילה, יצירתית ומעשירה,
שמשלבות כלים פשוטים לצילום טוב יותר עם התבוננות,
חיבור ורגעים שנשארים.
לא צריך מצלמה מקצועית
לא צריך ניסיון קודם.
רק סמארטפון, סקרנות ורצון לראות
קצת אחרת.
[קרא עוד על סדנאות וחוויות צילום ←]
המבט שאני מביא
מעבר לשיטה ולניסיון,
אני מביא את מה שאני.
את העיניים הטובות.
את הלב שמוביל את המבט.
את היכולת לראות דרך המצלמה
את מה שכבר קיים שם, בפנים.
זו המתנה שאני מביא איתי לכל מפגש.
אני מאמין שעומק יכול להיות
קליל, מסקרן ומלא תנועה.
לפעמים תמונה אחת, שאלה אחת ומבט טוב אחד פותחים תנועה אמיתית.
מוזמנים לעצור רגע, להתבונן.
בין לקוחותיי
































באמצעות פוטותרפיה וצילום רגשי, נוכל יחד לשנות את נקודת המבט, נשתף, נקשיב ונלמד לצלם את הרגשות שלנו, את הבבואה שלנו.
דרך העדשה, נבטא את ההתלבטויות בחיים, נגלה את החוזקות ואת העוצמות שבכם ונביא מודעות והתבוננות רחבה.
נתחבר ללב ונגלה מה הם האוטומטיים שאנו רגילים אליהם, נוכל להרגיש יותר אותנטיים בכל תחום בחיים, לפעול אחרת ולבחור בבחירות מיטיבות.
בין לקוחותי :
משטרת ישראל תחום בילוש, בתי חולי בחולים בלינסון וסוקורה, המוסד לביטוח לאומי, עיריות מתנסים ובתי ספר בשרון, רשת אורט ועוד
אני מזמין אתכם לתהליך רגיש ויצירתי, שבו נקיים שיח בגובה העיניים,
ביחד נגלה את הכוחות האישיים ונצא לפעולות פרקטיות בחיי היום יום.
ואף לעיתים נצא מהקליניקה, למפגשי סיור בטבע עם עצמנו ועם המצלמה.
פוטותרפיה היא של יצירה וכיף – גם אם עובדים על נושאים טעונים וכואבים.
התהליך הינו קצר מועד! אני איתך בקצב שלך – בין מפגש אחד ובתקופה של עד חצי שנה ברוב המקרים.
אני מלווה א.נשים להיות מאסטרים בהתהוות של עצמם, באחריות ובדוגמה אישית.
מנחה תהליכים פרטניים וסדנאות למבוגרים – מעגלי גברים
תהליכים להורים ומתבגרים, משפחות וחברים,
ימי כיף וגיבוש להשגת יעדים גם לחברות, ארגונים, ועדי מורים
ולכל מה שתרצו To Be in Focus.
כאן בשבילכם,
רפאל מתן בן משה
052-3608482
כצלם מוביל יותר מ 25 שנים,
מזמין אתכם להתענג על הנוסטלגיה,
את אלה שלפניכם אהבתי במיוחד.