לקוחות ממליצים

סימה מספרת על סשן צילומים שעברה בפעם הראשונה בחייה

אלי מספר על התהליך בצילמי התדמית

אניסיה מספרת על ההצלחה האישית שלה

"סדנת גיבוש לחברות ואירגונים - **הגענו ביום שרבי ליער אשתאול, טרודים ועמוסים בעבודה. רפאל הצליח ברוחב לבו, בקסם אישי וידע רב להפיח בנו אנרגיות חיוביות ואפשר לנו אתנחתא ממרוץ החיים, מתובלת בסיפורים, למידת עקרונות צילום בסמרטפון וטיפים מועילים לצלם החובב. ממליצים בחום''
טלי חלף והנהלת 'אור שלום' - ארגון המטפל ב1400 ילדים, בני נוער בסיכון שהוצאו מביתם למשפחות אומנה ומעונות משפחתיים."

" ** **השתתפתי בסדנא פוטו טרפיה עם רפאל אדם עם נשמה רגישות ועין טובה, רפאל מאפשר בדרך הטיפולית המיוחדת שלו להוליך את המשתתף לדרך פנימה לתוך עצמו. היה מרתק - תודה ."
מלכה חכם

" **סדנה מעולה!!! **כבר במפגש הראשון למדתי איך מצלמים בזוויות צילום מעניינות, על הוצאת תמונה ספציפית מסרטון וכל מיני פונקציות שקיימות בסמארטפון ושבכלל לא ידעתי עליהן. רפאל הוא צלם וותיק מאוד, מנוסה מאוד, הוא יודע להסביר הכל בפשטות ובמיומנות רבה והחלק הטיפולי שמתקיים בסיום סשן הצילומים הוא יודע לשאול שאלות מאוד מדויקות שיוצאות תנועה במוח והתרחבות ביכולת לחוות את החיים דרך חוויות שלפני כן נמנענו מהן. והכל בדרך מאוד עדינה ומלטפת של צילום."
אוסי פדר

"לרפאל בן משה היקר מאוד, שרואה את הדברים אחרת, מתבונן בהם עד העומק עם סבלנות, עד אין סוף. רוגע שכזה, שמפנה חלל למידה מרופד, בו הטעויות נתקלות, בפינות עגולות ומחליקות בחזרה אהבה. תודה על הרבה יותר מלימוד צילום תודה על שנתת תחושה נוחה כל כך תודה לך, על חוויה שנחרטה בנפש, שרשמיה ימשיכו להדהד" "
ראשית לפידות

שין מספר על צילומי התדמית סטודיו של רפאל תודה לרפאל האומן על תמונות נפלאות. היתה חוויה מדהימה לעבוד איתך, אתה מקצוען אמיתי. מציע בחום למי שמבין את משמעותה של תמונה. שין בר

סמדר כותבת על חווית הצילום עם רפאל רפאל, אני מודה לך על חווית צילום נעימה. חשתי רגישות, עדינות ורצון להכיר אותי כאדם מעבר לאובייקט. אני מודה לך במיוחד על היכולת שלך לגרום לי להרגיש נוח ולאפשר מפגש פשוט ואוטנטי. תודה על הנכונות שלך להכיר את האדם שמעבר לעדשה ועל היכולת המקצועית שלך להנכיח זו בעדשת המצלמה. תודה שהראית לי את היופי שעוד יש בי. סמדר דה- לנגה.

יהודית משתפת על קורס הצילום "רפאל היקר, כבר בשמך טמון סוד הקסם... אחד מהמלאכים שאלוהים שולח לרפואה... שלחת אותנו למשימות הצילום שזוהי גם דרך להביא את עצמנו לידי ביטוי ולגלות בדרך אחרת את עצמנו. הענקת לנו את המפתחות לצילום בקומפוזיציה סימטרית ולפרספקטיבה נכונה. עכשיו לא נותר לנו אלא לשכפל את המפתחות ולצאת לדרך" יהודית גלזר.

זיו מספר על צילומים עיסקיים לאתר "אז הלכתי לרפאל להצטלם. צילום עסקי תדמיתי. הגעתי לסטודיו הקסום והמתוק בהוד השרון, שלפניו רחבת דשא פסטורלית ונעימה. באתי קפוץ ולחוץ, רפאל עשה את הקסם שלו, ויצאתי חתיך ומתוק:) עם תמונות שמעבירות אותי כפי שהייתי רוצה. היתה אחלה חוויה והתוצאה בעיניי מצוינת. תודה איש יקר" זיו אבן צור.

"האיש והמצלמה חוויתי את רפאל בסדנת פוטוטרפיה, החוויה עם רפאל היה מאוד מיוחדת, הוא גורם לך לראות את העולם בדרך אחרת ופותח אותך לכיוונים חדשים גם בתור צלם זה חידש לי המון ונתן לי יכולת לראות את התמונה אחרת. החוויה היא מדהימה ועוצמתית אתה מקצוען אמיתי בנפשך אתה מטפל אתה גורם לי להסתכל על העולם בדרך מיוחדת ומרגשת ממליץ לכל מי שרוצה להעניק מתנה מיוחדת לגשת לרפאל. תודה לך רפאל היקר על המתנה שהיא אתה."
תומר פישר .

אלדד מספר על צילומי התדמית של רפאל בן משה רפאל בן משה הוא צלם אמן. נקודה! הוא עשה לי צילומי תדמית מדהימים, הכי טובים שעשו לי אי פעם. הוציא אותי באופן הכי אותנטי ומחמיא. מכיוון שהייתי מאוד מרוצה מתוצאות הצילום ומאיכות השרות, שידכתי אותו לצילום כנס מקצועי גדול של עמותה רפואית, שאני מעצב ובונה להם אתר אינטרנט. גם במקרה הזה רפאל שוב הוכיח שהוא אמן צילום הצילומים המדהימים שעשה בכנס מפארים עכשיו את האתר שעיצבתי. המון תודות רפאל על הכשרון, הזמינות והמקצועיות!!! אלדד בוברוביץ'

אהרון משתף, הסדנה "לראות אחרת עם רפאל" "היה לכולנו לפגוש איש צעיר מקצוען אמיתי,עם לב ענק וסבלנות אין קץ לכל אחד ואחת. חיכינו כל שבוע למפגש נהנינו מכל רגע עמך. המשך לעשות טוב, נקווה לעוד קורסים מוצלחים ומהנים בהמשך בהוקרה" אהרן זיטנר.

מיכל משתפת על חווית הצילומים תודה לך רפאל על הכל! באמת צלם מדהים! וגם אדם מדהים! תודה, מיכל הלוי

דניאלה משתפת
"רפאל היקר,
כשנרשמתי לקורס חשבתי שנתמקד בצד הטכני ובטכניקות.
הסתבר שלמדנו הרבה מעבר לכך:
התבוננות לעומק, המתנה להזדמנויות, חיפוש קומפוזיציות מעניינות
ובכלל הסתכלות אחרת על דברים שגרתיים לכאורה.
העמקת והעשרת עם עבודות של צלמים מקצועיים והמלצות על תערוכות צילום.
הקורס היה מאד חוויתי, מעניין ומהנה. אשמח להמשך. תודה"
דניאלה ישין הרפז.

"החוג הקטן בבית המתנדב הפך לאירוע "משנה חיים" עבורי.
דרך עינית המצלמה נפתח בפני עולם שלם של התבוננות חדשה.
הסביבה המוכרת והשגרתית שלי התמלאה באור וצל וצורות ודמויות שלא ראיתי לפני כן.
אתה מבין מה זה לגלות עולם חדש כשאתה בן 70 בשכונה שלך.
נוסיף לזה את מיומנויות המצלמה שאני רוכשת,
העולם עבורי, נהיה מקום מעניין מאד בלי שצריך לעלות על טיסה באמצע הלילה.
מאד נהניית ומאד מחכימה.
תודה רבה המורה רפאל "מורה לחיים".
אילנה טמיר. 

אלי משתף
"רפאל איש מיוחד במינו, נעים ומסקרן.
היה לי כייף להתחבר לסדנה
ולגלות את הפוטנציאל שיש במצלמה שאיתי תמיד בכיס.
תודה על מתנה גדולה שבאה לביטוי בכל יום."
אלי אוחיון

מיקי מספרת
"רפאל יקר,למדתי, חוויתי, נהניתי!!
פתחת בפני את עולם הצילום (שהיה כ״כ רחוק ממני, לתפישתי)
מתוך גישה אינטואיטיבית ומרתקת,
תוך כדי למידה של העמקת ההתבוננות על העולם שסובב אותנו.
למדתי להתבונן מתוך זוויות לא שגרתיות, והבנתי שצילום, כמו ציור,
זאת פרשנות אישית על המציאות.
נהניתי מאד מהסיורים, למדתי רבות על עריכה,
רותקתי מהסרטונים על המאסטרים הגדולים באמנות הצילום,
וכן – נהניתי מאד גם להשתטות…
מקווה להמשיך ולהתפתח בתחום.
בהערכה ובתודה גדולה."
מיקי גינוסר.

 

תפריט נגישות