צילום ככלי לפיתוח אירגוני

סדנה עכשווית לפיתוח ארגוני, העושה שימוש בשפת הצילום (במצלמת הסמארטפון)
ככלי להתבוננות מעמיקה בתהליכים ארגוניים ולגיבוש תובנות משמעותיות
לשיפור מיומנויות בעבודת הצוות וניהול העבודה בארגונים.

היומיום שלנו מלא בקבלת החלטות, קטנות וגדולות, ובעיקר אם אנחנו מנהלים באירגון, בצוות או מורים וצוותי חינוך.
בסדנה נגלה את העולם המופלא הבחירה החופשית דרך שפת הצילום, באמצעות הסמארטפון.

פתחתי מודל מעשי המעורר מעורבות של כל המשתתפים 
לאימוץ פרספקטיבה רחבה של נקודות מבט שונות.
הצילום ככלי לפיתוח ארגוני הוא שיטה שמאפשרת תהליך חיבור
העוקפת את השפה המילולית והתגובה המחשבתית הרגילה
וזאת באמצעים חווייתיים ומרגשים.
הסדנה מאפשרת הגעה לתובנות משמעותיות בזמן קצר, אותם ניתן להטמיע ולהעביר הלאה לצווים – לתמידים . כל אחת ואחד בתחום שלה/שלו.

באמצעות כלים לביטוי אישי בשפת הצילום ותרגילים מובנים,
ניצור שיח מקרב ותקשורת חיובית בין כל המשתתפים.
נגלה שאפשר להבין את הצרכים של כל אחד מאנשי הצוות,
להתגבר על חסמי תקשורת ולהתמודד אפקטיבית עם התנגדויות ומגננות.

סדנת פיתוח למנהלים באירגונים, בצוותים שונים, למורים וצוותי חינוך - פוטותרפיה ארגונית!

מה תקבלו בסדנה?​

טכניקות יומיומיות ליצירת תקשורת חיובית ופתוחה בארגון/ בבית הספר.
יכולת לבחון כל סיטואציה בפרספקטיבה רחבה ולאמץ נקודות מבט שונות.
כלים פרקטיים להתבוננות שונה על סיטואציות בעבודה ובחיים.
ההנחיה והתרגילים בסדנה מובילים לשיח מקרב ומכבד,
לגיבוש חברתי, להעצמה אירגונית ולביטוי אישי בראיה אחרת וניתנת להעברה והטמעה בקלות הלאה לכלל העובדים/ התלמידים בשיכבה/כיתה. 

למי הסדנא מיועדת?
לארגונים, חברות, צוותי ניהול ועובדים, מנהלים,
צוותי חינוך ועוד ליצירת חוויה מכוננת ומגבשת.
לסיום שנה, תחילת שנה או כמתנה מיוחדת כהקורה ולהעשרה.
לכל מי שרוצה ללמוד להתמודד עם מציאות משתנה,
להוביל ולהתפקס על יעדים – להנהיג ולא רק לנהל!

התכנים בסדנה יותאמו ליעדים ולמטרות הארגוניות והניהוליות שלכם
מספר המשתתפים המומלץ הוא 12 משתתפים.

"לצלם משמעותו להיות בפוקוס: לשים את הלב, את הראש ואת העין על אותו ציר.
להבין את העובדות עצמן ואת הארגון הוויזואלי שנותן להן משמעות" .
הנרי קרטייה ברסון

 

אשמח להוביל אתכם, לבחון תהליכים ממקום של רגש ואינטואיציה,
לעשות יחד אתכם, "פוקוס על עבודת הצוות".

בואו נדבר

תפריט נגישות